בדרך

י' בסיוון

כבר לא לגמרי כאן עוד לא לגמרי שם. הבית שלי כמעט ריק, הלב מפרפר, הבטן מתהפכת, אבל העיניים שלי כך מעידים כולם, נוצצות. כנראה שאני עושה משהו נכון וטוב, אבל הקילומטרים האחרונים במרתון המעבר הזה קשים קצת, כדרכם של קילומטרים אחרונים.

בחג השבועות עשיתי טיסת ניסיון בבית החדש שלי באמירים והיא היתה נפלאה. חזרתי לכאן כדי לחסל את הבית הזה, לעשות סידורים אחרונים בתלאביב ולחגוג את המעבר. כמה שיותר קפה עם חברות כמובן. אין צורך לומר שאני לא באמת נפרדת משום דבר ומאף אחד, ואין צורך לומר שאני עדיין תלאביבית בתעודת ובזהות, אבל חשבתי לי שהציור הזה בכל זאת מתאים לי היום יותר מכל צילום או מילים כלשהן.

michal

10 תגובות to “בדרך”

  1. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, ציור נהדר (-:

  2. עדה ק Says:

    דרך צלחה שתהיה.

  3. ריבי Says:

    אומרים שהדרך היא העיקר לא? דרך צלחה!

    • mooncatom Says:

      ואומרים גם:
      זה קורה,
      שהדרך מתמשכת…
      ובא לי,
      שאגיע כבר ואשב.
      עוד קצת, עוד קצת.

      תודה ריבי!

  4. David Palma Says:

    מיכל הציור הזה מעורר געגועים

  5. אורית לוי-לידר Says:

    חולה על הקו שלך! כמה התגעגעתי…

להשאיר תגובה

