בעיקר הקטנים

כ' בסיוון

:

הבהירים והיפים, הגדולים והקטנים, הנבונים והנפלאים, שעשה אלוהים

:

0

אני פוגשת אנשים חדשים עכשיו. המון. אנשים שעוד אראה הרבה וכאלה שרק חולפים בחיים שלי לרגע. ואני פוגשת גם יצירים אחרים של אלוהים. המון. יש את אלה הצומחים, עם העלים בכל כך הרבה צורות וגווני ירוק, עם הפריחות, הפירות והתרמילים שאני כל כך אוהבת. כל הזמן יש לי פגישות מרגשות עם  צמחים שלא ראיתי אף פעם.

ויש את החיים. כבר הזהירו אותי ומדי פעם אני מקבלת תזכורת לכך, שצריך לשים לב מה מתחבא לו בתוך הנעליים והבגדים. אבל בעיקר אני שומעת אותם. הם נובחים, מקרקרים, מייללים, מצייצים ומזמזמים, רוחשים ומרשרשים. חיים את החיים הקטנים והמופלאים שלהם לידי, ומדי פעם מראים עצמם או משאירים עדות לקיומם.

2

את חבר קפצן פגשתי כשהייתי קרובה לרצפה בשעת תרגול יוגה, ואילו את חבר זחלן יצאתי לראות אחרי שנשמע רשרוש נמרץ בקוצים.

1

3

והנה החברה חתולי שמרחרחת גם היא בעקבות היצורים, ועושה רושם שגם היא נהנית ממגוון הפאונה & פלורה של ביתנו החדש.

4

4 תגובות to “בעיקר הקטנים”

  1. ריבי Says:

    ואת כל הזמן חמושה במצלמה???? זה כדי שאף חבר חדש לא יתלונן שהוא לא הופיע בבלוג?

    • mooncatom Says:

      בהחלט ריבי.

      ויש עכשיו שבעת אלפים נמלים שמתלוננות מאוד,
      מסתובבות סביב האוכל של החתולה ושואלות:
      למה אנחנו לא בבלוג עם כל היצורים הקטנים?

      מה אני יכולה להגיד?
      צודקות.

  2. A Says:

    פשוט יפיפה, תודה לך

להשאיר תגובה

