זמן אור

ג' בתמוז

אני מודה, אני לא משתגעת על פסיפלורה. ומה שאני הכי פחות אוהבת בפסיפלורה זה את השם שלה. נו באמת מה הקישקוש הזה? השיח הזה הוא מפלצת זוחלת בלי מעצורים, הריח והטעם של הפרי אינם מעלים בי תחושות של תשוקה אלא יותר של בחילה, והפרח שלו מוגזם. טוב, הוא יפה בדרכו המוזרה, ולשמחתי מי שנתנו לו את שמו העברי עשו עבודה מצוינת וחתכו את הבולשיט: 'שעונית נאכלת', ככה פשוט ודי.

1

אני לא עונדת שעון ומשתדלת לא לדעת מה השעה אלא אם כן אני חייבת, ומאז שאני כאן בגליל השעות קיבלו איכות משתנה והזמן אינו אותו זמן. אמנם העדות שלי מאוד חדשה ומצומצמת אבל משיחות עם מקומיים וותיקים ועוד יותר וותיקים עולה שכולם מרגישים ממש כמוני: הזמן בגליל הוא זמן אחר לגמרי.

הוא עובר לאט לאט וטס מהר, הוא מתנהל לו בעצלתיים ונעלם כמו מים, יש לו את הקצב שלו ואני לא מעניינת אותו בכלל: לא עושה כלום ומספיקה המון, עסוקה נורא והימים שלי ריקים ועפים, מלאים וזוחלים. ממש כמו הצל של העננים על ההר במסעו החד פעמי והאינסופי.

מי שקוצבים לי את הזמן הם בעיקר אלה שאחראים עליו: השמש העולה בבוקר מעירה אותי, הירח והכוכבים שרים לי את שיר הערש. הצל שמפילה האפונה הריחנית על הדק ארוך מאוד ואז הולך ומתקצר, לנמלים יש מקצב משתנה במירוץ למיליון שלהם במשך היום, השעונית מראה תמיד את השעה המדויקת, ובאוהל נע שעון האור ומייצר יופי.

0

רבע שעה אדומה

אצטרובלים וחלוקי ים

בשמש

סל

זמן סרוג

חתולת הזמן

6 תגובות to “זמן אור”

  1. תמי ברקאי Says:

    איזו סדרה מלאת קסם של צילומים. העברת את תחושת הזמן ואיזה שהות בתוך עולם קצת אחר. יופי יופי מעורר את הלב.

  2. David Palma Says:

    סידרה נהדרת של צילומים
    ותודה שעזרת לי לצאת מהארון
    אני מתעב פסיפולרה

  3. עדו Says:

    כנצר לעם שידע אפליות ורדיפות אני רגיש מאד לכל אפליה נגד אוכלוסיה חפה מפשע. כך, למרות שאינני הומוסקסואל אני מתנגד נחרצות לאפליה כלשהי של הומוסקסואלים. למרות שאינני ערבי אני איש שמאל ובעד שוויון מלא לערביי ישראל. אני גבר אבל חושב ששוביניזם הוא רעה חולה בחברה שלנו ואני יוצא בתוקף להגנת הפסיפלורה שסובלת לאחרונה מהתנכלויות זדוניות של גורמים בעלי אינטרסים עלומים :
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3119283,00.html
    עזבו את הפסיפלורה בשקט! היא לא עשתה לכם כלום וכל עוד היא צומחת לה בלי להפריע לאף אחד אין לכם שום סיבה להשמיץ אותה, אנטישמים !

    • mooncatom Says:

      אוי ואבוי,
      כמה לא מתאים לי להיות בטרנד :-)
      ובטח שלא באחד כזה טפשי,
      אני והפסיפורה היינו אחת על אחת עד עכשיו
      מה כולם פתאום תופסים כאן טרמפ?
      אתה צודק עדו,
      אני חושבת שאנסה להתיידד,
      או לפחות להיות טולרנטית.

כתיבת תגובה

