צימוקים

ט' בתמוז

2

1

0

זה לא שאני כל כך מתגעגעת לעיר, אני יודעת שהיא שם בשבילי, הלכתי אפילו לבקר והכי טוב לי עכשיו כאן. אבל בכל זאת קפצתי לשוק של כרמיאל, לבדוק במה מדובר. בימי שני הוא מכיל שני שווקים, מיקס בזעיר אנפין של שוק הכרמל עם שוק הפשפשים. קניתי קצת צימוקים גדולים ונהדרים, אבל בעיקר נהניתי מהצימוקים הויזואליים. וחוץ מזה אתם חייבים להודות, בתל אביב אין מגרש חניה כזה שבו גם חונים בתוך יער גלילי, וגם פוגשים טיפוסים כאלה.

00000

0000

.

7

6

.

5

4

3

.

8

10

10 תגובות to “צימוקים”

  1. ריבי Says:

    צימוקים לנפש!

  2. gily Says:

    את צלמת נהדרת שזה מעצבן אותי

  3. A Says:

    דייי אני לא יכולה יותר
    אני עוברת לגור שם! [כלומר ברגע שיהיה לי מספיק כסף…]
    [ממ איפה זה? אמירים משהו?]

    ואת באמת מצלמת נהדר

  4. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, כרמיאל– מעכשיו אלמוד לומר, כרמיאל– אמצע הדרך בין לונדון לאיחוד האמירויות (-:

  5. mooncatom Says:

    הו איזה שקיק צימוקי תגובות משובב נפש!

    גילי, ממך זה מתקבל כמחמאה ענקית,
    A, אכן שם :-) ולא צריך יותר כסף מבמקום אחר,
    שועי שועי, לונדון קולינג איחוד האמירים,

    תודה חברות וחברים,
    עשיתן לי בוקר נהדר!

  6. אורית לוי-לידר Says:

    צבעוני לי בעיניים מיכלי. ממווואה.

  7. David Palma Says:

    השוק בכרמיאל ניראה הרבה יותר טוב מאז שמנחם בן עזב את כרמיאל ועבר לגור בהתנחלות

    • mooncatom Says:

      מה?
      מי?
      מנחם בן?
      כרמיאל?
      התנחלות?

      שמע דודו, אני חיה בגליל,
      אין לי מושג לגבי דברים כאלה :-)

      אבל השוק כן כן,
      הוא חמוד לאללה.

להשאיר תגובה

