בית ריק, לב מלא

יג' בתמוז

 לפני קצת יותר מחודשיים החלטתי. ואז הכל קרה כל כך מהר שאני לא בטוחה שכבר הבנתי את זה. אבל הנה אני כאן, כבר חודש.

1

לכבוד זה שאני כבר חודש כאן אז הנה התמונות האחרונות מביתי התל אביבי הריק, ביום האחרון שלנו בעיר: התרמיל האחרון מחכה להסגר, הכלוב של החתולה מחכה לה, והגליל מחכה לנו שנבוא כבר.

2

3

.

עוד אין לי כאן בית משלי ועוד כמה חודשים גם לא יהיה לי, אבל במורד השביל עומדות היפות הזקופות האלה, וכבר חודש שאני מברכת אותן בוקר וערב בתודה על מזלי הטוב.

1

.

2

3

4

5

.

על האוהל, על הנוף, על הירוק והמרשרש, על התכלת וריקוד העננים שלה, על האנשים שאני פוגשת, על המתנה שנתתי לי ולא ידעתי אפילו כמה גדולה תהיה: כל כך הרבה סוגים של יופי, שקט ואהבה.

20 תגובות to “בית ריק, לב מלא”

  1. איריסיה קובליו Says:

    מתנה נהדרת. תהני ממנה. איזה כיף לך!

  2. avivitmishmari Says:

    איזה פחד (שעבר) ואיזה יופי (שנשאר). טבע פורח ומאושר לך!

  3. ריבי Says:

    קסם שכזה…סופשבוע נפלא.

  4. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, מה שכתבת למעלה הוא כמו התחלה לספרך הבא (-:

  5. עדה ק Says:

    הכפכפים שם בתמונה הראשונה נראים מיותמים כל כך. אבל אני מאמינה לך שהסוגים של יופי, שקט ואהבה מפצים על הכול.

    • mooncatom Says:

      תודה עדה.
      הרבה הרבה הרבה מהכל,
      וגם אני חשבתי אלתרמן כשראיתי את הצילום.

      "…את נרדמת, ואני אכנס ואשב.
      לרצפה אשב
      להביט עלייך.
      שותק ונכרי בחדרך השליו
      אחכה לך כמו נעלייך."

  6. gily Says:

    כשהתלמידה מוכנה ..המורים,הצבעים,הפירות והיקום כולו מוכן עבורה…

  7. אורית לוי-לידר Says:

    מרגש. להחזיק תמיד בלב את הדברים היציבים, שהם כבר שלך: תל אביב כולה, וביתך בתוכה, יחכו לך. עופי גוזלית.

  8. אמא Says:

    אכן מרגש עד דמעות.ראיתי חוויתי זאת במלא חושי.

  9. ג'ינה Says:

    מקסים

  10. David Palma Says:

    איזה כיף לך יש לך חוטמיות וורודות, אצלי בבוסתן הן אדומות.
    (הערה תרבותית לא הכרחית: ניראה לי שמאז שהגעת לגליל נעשית מהורהרת יותר. כנראה שזה כמו בשיר של יצחק קלפטר "שכאן הזמן לא הכרחי")
    תעשי חיים

    • mooncatom Says:

      אוי מצחיק,
      בכל פעם שאני פוגשת באדומות
      (ואני פוגשת אותן הרבה ברחבי הגליל)
      אני חושבת: אוי חבל שאין לי גם :-)

      מהורהרת?
      אולי. אני צריכה להרהר בכך.

      תודה דודו!

להשאיר תגובה

