חיים על ההר

ח' באב 

1

אפשר היה להתפעל מהנוף המרהיב, ואף עשיתי את זה. אפשר היה להתלהב מהבקתות, השבילים בין התאנים, הקפה והחברים, וגם את זה עשיתי. טוב, אתם מכירים אותי, אתן יודעות כמה אני נלהבת להתלהב.

2

3

אבל ברגע מסוים הבנתי שיש כאן משהו נוסף. זה היה הרגע שבו הבחנתי בחיים המקבילים, כשראיתי את היצורים, שהנוף ואנחנו האנשים רק קולות ברקע בשבילם. מהרגע ההוא התמקדתי בהם. והם המשיכו להופיע שוב ושוב, בכל פינה. יצורים. חיות. בעלי כנף והולכי על ארבע.

4

5

6

7

גם בבית חיכתה לי יצורית. מוכרת, אבל עדיין מפתיעה בכל יום מחדש.

8

9 תגובות to “חיים על ההר”

  1. ריבי Says:

    כן … הם יותר יפים מאיתנו. בטח יותר מנומסים. ואנחנו מה זה מקלקלים להם כל הזמן…

  2. תמי ברקאי Says:

    על זה נאמר "הברואים הם רבים מספור – אני נשבעת לשחרר את כולם".
    כלומר לשחרר אותך מאי ידיעת קיומם.
    זה יופי יופי שם, בממלכת החיות והאנשים וההרים שלך.

  3. mooncatom Says:

    בוקר טוב ריבי,
    בוקר טוב תמי,
    בוקר טוב ליצורים,
    לאנשים ולהרים.

    ת ו ד ה.

  4. שוֹעִי Says:

    הולך לו טוב לחתול עם המרצדס (-:

  5. שוֹעִי Says:

    לטעמי, פעם היו לחתולים מצליחים ומסודרים בחיים מגפיים.
    היום יש להם מרצדס.
    סמל סטטוס.

  6. mooncatom Says:

    מרצדס זה המגפיים של היום,
    תשאל את ברוך אפילו :-)

  7. דוד וידר Says:

    איזה כייף, משאיל את תמונות הברזים עם קרדיט לדף הפייסבוק שלי
    https://www.facebook.com/david.vider/media_set?set=a.122122014555297.15449.100002724966221&type=3

כתיבת תגובה