אור ומים ביער [1]

יא' באב

ואם היית חייבת לבחור אחת, לוותר על השניה, במי מהן היית בוחרת? לא עונה. נו תעני, מה הבעיה שלך? לא עונה ודי. נכון יש בור קומפוסט בחצר מאחור, ואת מאוד אוהבת לזרוק שם את הזבל האורגני ואת מאוד אוהבת לשמוע את התרנגולות שמתגנבות אליו מהחצר הסמוכה לנקר? נכון? אז תזרקי את השאלה הזו לשם ודי.

אני לא אבחר. אני מתה על שתיהן וכל אחת מהן מרגשת ומשמחת אותי בדרכה, וזהו. לרשומה של היום רציתי לקרוא 'בין שתי בריכות', והחלטתי שבמקום להסגיר את הנושא בכותרת אכתוב קודם על הדילמה הזו, כי בגללה אני מחלקת את הרשומה לשתים: שתי רשומות במחיר של אחת.

האחת הומה אנשים וילדים, לפעמים רבים ולפעמים מעטים אבל כאלה שחייהם מתקיימים כאן ליד. אל האחת אני הולכת ברגל, ירידה ארוכה שבערך באמצע שלה אני מקבלת דרישות שלום קטנות מרחוק בצורת הבלחים של תכלת בסבך, וצליל פעמוני צחוק ילדים ונתזי מים.

1

אליה אני הולכת עם חברים ופוגשת שם חברים ויש שם אור ואוויר והיער נוכח אבל קצת מרחוק. אפשר לשתות בירה, ואפשר להשתתף בשיחה, או רק להקשיב קצת למה שקורה מסביב, או לשחות קצת ואחר כך לשקוע בנימנום כשהשמש מכה על העפעפיים.

2

3

4

2 תגובות to “אור ומים ביער [1]”

  1. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,לפעמים נדמה לי כי ישנה תכתובת סמויה בין אתרינו. גם אני העליתי היום רשימה שמתחילה ביער ומסתיימת במים. מה שמשותף לצמרות
    ולבריכה הם התנועה החרישית, משהו נע בעדנה ומתנצנץ לאור השמש.

    • mooncatom Says:

      שועי יקר,
      אני רצה לדרכי ורק מחר
      אוכל לקרוא את מה שכתבת אצלך.
      אבל מה שכתבת כאן כל כך נכון.

      תודה,
      ושבת שלום.

להשאיר תגובה

