טוֹסְכַּאנה

ב' באלול 

1

תגידו: טוב, אבל את יכולה לגדל אותם גם בעיר, בחלון. ואני אענה: בטח שאני יכולה, וגם גידלתי. אבל כאן זה אחרת. כאן הם חלק ממשהו גדול יותר, הם חלק מסימפוניה של ריחות שמתחילה באדמה, ממשיכה בעשבים וביסמין, באורנים, הגפנים והשמים. ואני יכולה לקטוף אותם וככה גם לקטוף לי חלק מהמנגינה ולהכניס אותה לרוטב של הפסטה. וחוץ מזה, בהמשך טבעי לרשומה ההיא, תראו מי הגיע ביחד איתם.

2

בזיליקום, שהוא ריחן, מיורן שהוא איזוב תרבותי, ורוזמרין שהוא רוזמרין. יחד עם שום ובצל, יחד עם הרבה עגבניות חיות וקצת מקופסה, ומלח, סוכר ומיץ לימון, ופלפל שחור וזה הכל.

3

.

4

בישלתי והבאתי לאמא שלי, שתהיה בריאה וחזקה במהרה.

7 תגובות to “טוֹסְכַּאנה”

  1. אמא Says:

    היה טעים !!!

  2. תמי ברקאי Says:

    יאמי!!

  3. A Says:

    יאמי. הרבה בריאות לכן.

  4. עדה ק Says:

    אני רואה את התמונות ונדמה לי שאני גם מרגישה את הריחות ושמעת את שירת החרקים בעשב בחוץ (ציקדות?).
    ואפשר גם תה :)
    תרגישו טוב!

  5. mooncatom Says:

    תודה לכל החברות.

    תמי ו-A, אני מודה, במלוא הצניעות,
    אפילו לי זה היה טעים.
    עדה, הציקדות קדות קידה,
    ואמא, יקרה לי,
    נא לעבוד על החלמה במרץ.

    בוקר טוב לכולכן,
    וסוףשבוע מצוין!

  6. דורית Says:

    אין כמוך אחותי!

להשאיר תגובה

