דברים טובים נאספים

5

העברתי את המחשב לחדר שבו אני נמצאת רוב הזמן כדי שלא אצטרך לחמם שני חדרים, הגיוני, נכון? ואז השולחן מיותם המחשב צעק עלי: את לא רואה כמה דברים ערמת כאן בשבעת החודשים האחרונים? תעשי קצת סדר, בחייאת.

2

1

שבעה? שאלתי אותו. שבעה? כן כן, כבר שבעה חודשים שאת מטיילת לך בגליל ומביאה ומניחה וצוברת את כל הדברים האלה שלך ודי כבר נו די, תעשי קצת סדר, טוב? חשבתי לי שהוא צודק גם מהצד שלו, אבל גם מהצד שלי. אין זמן יותר מתאים מזה.

3

4

כי הנה הולכת לה עוד אחת. התחילה לא מי יודע מה, נגמרת הכי טוב שאפשר. לא יכולתי לחלום על כל כך הרבה טוב בבת אחת. אני שמחה. מבקשת מזו שבאה עכשיו להיות נחמדה אלי גם. לכבוד סוף שנה ותחילת חדשה אני מסדרת את השולחן, מתכוננת לרגע החגיגי של החילוף שאני מתכוונת לעשותו אפילו יותר חגיגי הפעם.

6

~ שנה לועזית הכי טובה לכם חברות וחברים ~

10 תגובות to “דברים טובים נאספים”

  1. ריבי Says:

    איזה דברים יפים אספת לך על השולחן… שהשנה הבאה תתחיל טוב ותסתיים עוד יותר טוב. שנה אזרחית טובה ונפלאה מיכלי..

  2. gily Says:

    דברים טובים נאספים על ידי אנשים טובים שיכולים לזהות את היופי בכל דבר..

  3. גוני Says:

    מיכלי, מאיפה סידרת לעצמך שנה טובה? תני לי ת'כתובת.
    3>

  4. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, אני מוכרח לומר שהתצלום הראשון והרביעי נראים כיצירות אמנות. יש משהו בפרוייקט האיסוף הזה, בדרך שבו בחרת מה לצלם, שפותחת
    את סוגיות האפשרות, המקרה, וההכרח..
    הרשימה הזו תפסה אותי אחרי נסיעה בקור, ויש משהו בעציותם של העצים וברקמי האור והצל, שהיטיבו את שעתי מאוד.
    יש לי משהו עם עצים, במיוחד עם צמרות עצים, אני מסוגל להתהפנט מלהתבונן בהן, ולשכוח את הכל.

    • mooncatom Says:

      תודה שועי יקר,
      תודה,
      עצים זה משהו משהו,
      וזה אחד הדברים
      שעושים את החיים שלי כל כך טובים עכשיו,
      למעשה זה הדבר העיקרי: לקום בבוקר
      ולהסתכל על העצים. והשמים. והכינרת.
      כל הטבע הזה – זה מה שרציתי ויש כאן.

      עכשיו למשל,
      הנוף נוסע
      בכיוון ההפוך לערפל :-)

  5. שלומית Says:

    שנה טובה, מיכל! גם לי יש כמה זרעים מכונפים ליד קערת הפירות במשרד. ובעניין הטבע, אני לא מצליחה כרגע להיזכר מי אמר (וצדק) שלאורך כל תולדותיה האנושות ניסתה דווקא להתרחק מהטבע ככל האפשר ; )

    • mooncatom Says:

      תודה שלומית,
      לאסוף זרעים ותרמילים זה הכי הכי,
      וושתצמח מהם שנה טובה טובה.
      האנושות טועה, זה ברור,
      אבל האנשים מגלים לאט לאט,
      שכדאי לחזור ולהתקרב.

להשאיר תגובה

