סוף והתחלה

1

זה זמן גליל כאן, ככה שחודש הסריגה שלי בבלוג התארך לו לחודשיים. אהבתי לספר ולהראות וככה גם גדל לו התיאבון. אז לסיום החודשיים האלה ולסיומה של שנה והתחלתה של חדשה אני שמחה לבשר על פתיחת דף פייסבוק שיוקדש כולו למעשי הסריגה שלי.

3

הדף החדש שלי נקרא 'סלט צמר', ואני מזמינה אתכם להיות חברים, מזמינה אתכן להתרשם, לשאול ולבקש את מה שהלב רוצה.

2

6 תגובות to “סוף והתחלה”

  1. אמא Says:

    בהצלחה!!!

  2. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, תודה על הסוודר המצטבר, שליווה את ימי הסערה שהיתה פה (-:

  3. שוֹעִי Says:

    תשמעי, יש על מה לדבר (-:

להשאיר תגובה

