גשם של שמחה

כז' בשבט

1

בקרוב אני אתחיל לקטר, זה הרי ברור. אבל עכשיו, עכשיו אני שמחה. בקרוב אתחיל להתלונן. על הקור, על הבוץ, על האפור וכל הסירבול הזה שיש בו, בחורף. אבל עכשיו אני שמחה. כל כך הרבה יופי. במראות והריחות, בצלילים. מחטי גשם עדינות, מטחי גשם וזירזופי גשם, ברקים ורעמים מידרדרים ומסנוורים, ערפל זוחל על ההר, ובערפל אפשר לראות כמה שקדיות שהעזו לצאת בשמלת הנשף החדשה ונתקעו בגשם.

2

3

ואני שמחה, לשמוע את הציפורים שרות בגשם, לצאת במגפיים ולשאוף את האוויר הקר. לראות את היסמין, רקפות וצברים, נרקיסים וגפנים, וכולם עונדים מחרוזות של טיפות. לשתות המון תה ולסרוג המון וורדים שיאירו לי את היום.

4

8 תגובות to “גשם של שמחה”

  1. David Palma Says:

    אני מבטיח לא לקטר בכלל נדרתי הנדר

  2. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, את ודודו כל הטבע פרוש לפניכם
    אני בקושי יש לי עץ אדום ליד הבית
    ועוד כמה עצי סיגלון בשדירה
    חוץ מזה מכוניות ובניינים גבוהים
    ואנטנות אחרי אנטנות
    לפעמים עומדים ביניהן טכנאים
    לפעמים צפורים

    • mooncatom Says:

      עץ אדום? שועי באמת,
      עץ אדום. זה המון עץ אדום,
      שלא לדבר על סיגלונים.
      והטכנאים, הם גם שרים?
      ומתי עונת הנדידה שלהם?

  3. אמא Says:

    צילום הורדים יפיפה!

  4. שרון רז Says:

    חורף. כל כך הרבה יופי.

להשאיר תגובה

