מחבואים

כה' באדר א'

.

               בוא נשחק ב:

               אתה איש ואני אישה.

               בוא נשחק ב:

               זה נגמר, ודי,

               ושוב פעם.

               בוא נשחק ב:

               אתה תות ואני קצפת,

               אתה תמיד ואני רק לפעמים.

               בוא נשחק ב:

               זה שאמרתי זה לא אומר ש,

               אני אוהבת אבל,

               בוא נשחק ב:

               אתה רוח ואני עלה,

               אתה עלה ואני פרח,

               אתה פרח ואני דבורה.

               אתה פיל ואני חנות חרסינה.

               בוא נשחק ב:

               לפעמים.

               בוא נשחק ב:

               אתה עוצם את העיניים

               ואני מתחבאת, אתה נשאר

               ואני הולכת,

               אתה ענן ואני גשם.

               .

9 תגובות to “מחבואים”

  1. Orit Levi Lidar Says:

    את אשה, ואת גשם, ואת שפע.

    והמשחק הזה, כל כך חיים –
    יש משחק רק אם יכולים לנצח ולהפסיד באותה מידה.

  2. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, זה שיר ילדים למבוגרים, במשמעות הטובה של הדבר (-:

  3. ליאור גל-כהן Says:

    איזה יופי.

    • mooncatom Says:

      ליאור גל-כהן,
      את יודעת שחשבתי עליך אתמול?
      ניסים וניפלאות. איזה יופי את בעצמך.
      מתגעגעת אליך
      ושמחה שקפצת לכאן
      ושאהבת את השיר
      ועכשיו נפתח לי התיאבון,
      תבואי לבקר, את שומעת?
      תודה.

  4. שרית Says:

    אחחח. נהדר.
    (מתחילה להתמכר לבלוג הזה שלך)

להשאיר תגובה

