זוהרים באובך

ה' באדר ב'

056

מה לך אביב כי תמהר להגיע? מה לך קיץ כי תנחת עלינו ככה? מה לך חורף כי תברח ותניחנו לנפשותנו היבשות? ואת כל השאלות הקשות האלה אני שואלת דווקא בתור אחת שנרגשת מהאביב, שאוהבת את הקיץ, ששמחה לבואם תמיד, אבל נו באמת. הגזמתם הפעם.

029

ובכל זאת, אם יש משהו שמנחם כנגד האובך שיושב כאן עכשיו, כנגד היובש של האדמה, זה כל הצהובים האלה שמשתוללים. ואתמול כשחזרתי מהעבודה חזרתי עם זר צהוב.

016

007

לא מוותרת על תפילות לעוד גשם, משביעה את החורף שישאר עוד טיפה וימטיר עוד טיפותיים, אבל בינתיים: זר.

075

071

113

082

111

115

15 תגובות to “זוהרים באובך”

  1. עדה ק Says:

    איזה יופי. רשמית אני לא אוהבת צהוב, אבל, off the record , הפרחים הראשונים האלה יפים כל כך, והצילומים נהדרים. ומי האחראי לציפורים שבאחד מהם?

  2. David Palma Says:

    כמה שהצהוב הזה כל כך הרבה יותר יפה מצהוב של העיתונים

  3. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, התמונה הלפני אחרונה מדהימה ביופיה. לא בטוח האם אני יודע להסביר.

  4. שוֹעִי Says:

    כן, מיכל, אולי זה השילוב בין הפריחה ובין הציור. אני לא יודע. זה מרגש אותי גם בצפיות חוזרות (-: (שבת שלום)

  5. אמא Says:

    גם אני התפעלתי במיוחד מהתמונה עם היונים.צילומים נפלאים.

להשאיר תגובה

