כוכבי בוקר

יא' באייר

1

2

.

זה לא חשוב עכשיו

מה אמרתַ, או מה אמרתי אני

ולא חשוב, מה יהיה

מזג האוויר מחר.

זה לא חשוב אם פתאום

נרדמתי בעודי ערה, או התעוררתי

מחלום והנה אני כאן, אני כאן

ואלף כוכבים אדומים

בוערים על הארץ בבוקר הזה

בין החיוכים שלנו.

.

3

8 תגובות to “כוכבי בוקר”

  1. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, אני יודע שאני תולה אותך באילן גבוה, אבל זה ממש הזכיר לי שירי אהבה של ז'ק פרוור (-:

  2. levilidar Says:

    ומה אני הכי אוהבת? את ההכפלה: אני כאן, אני כאן.
    אומר הכל, יפה שלי.

  3. עדו Says:

    אני מניח שבגלל זה נהרסו הנישואים שלי. היה לי תמיד חשוב מה היא אמרה פעם.

  4. גליה שטיינר Says:

    השיר יפה וחכם.והצילומים מרהיבים!!!

כתיבת תגובה

