שנת אור

כ' באייר

2

1

.

המצלמה לא באמת יכולה לתפוס את זה. וגם הנפש מתקשה. היא נרטטת ונפעמת ומחפשת מילים ואין לה. איך שהאור נופל כל הזמן על הדברים, משתנה כל הזמן. מהזריחה אל השקיעה, אני מביטה באופן בו הוא מנצנץ בהם, משחק בהם, נותן להם צורה חדשה.

.

3

4

5

.

בימים אלה תמלא שנה לשבתי כאן באמירים. הכרתי המון אנשים חדשים, מקומות ונופים, התנסיתי בהמון דברים חדשים, והדבר הכי משמעותי שעשיתי, שאני עושה, זה להביט באור ובאיך שהוא נופל על הדברים. אור השמש, אורו של הירח ואורם של החיים המשתנה ומתחדש בכל רגע. נמצאו לי הרבה מאוד דרכים חדשות של אור.

גיליתי שהשתברות האור ביהלום הזה שנקרא חיים יכולה לגדול הרבה יותר ממה שאי פעם שיערתי לי שתוכל. על העלים, הפרחים, ההרים. בתוך החיוכים. מבעד לדמעות.

.

6

7

16 תגובות to “שנת אור”

  1. עדה ק Says:

    אהבתי אֶת האור הנופל על הדברים ואֶת איך שאַת רואה אותו.
    אמירים-הולדת שמח!

  2. גליה שטיינר Says:

    התקרבת לטבע בצורה מדהימה.

  3. David Palma Says:

    נכון מיכל האור הוא העור של הנפש

  4. ריבי Says:

    כי האור מכיל בתוכו את הכל….

  5. amandasev Says:

    איזה קסם זה, וכל מי שאי פעם התבונן באור יוכל להיזכר שוב בחוויה דרך מה שכתבת.

  6. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,

    באור הנכון
    גם הבצל
    מקבל גוון
    של דבש.

  7. ido2267 Says:

    אני שב ומעלה את דברי דני סנדרסון :' יש אור בקצה התור'

  8. avivitmishmari Says:

    שנה? לא, לא יכול להיות (אני בכלל לא מרגישה יותר צעירה!). ובכל זאת, זה כנראה הקסם: גם דברים שלא יכולים להיות קמים ונהיים. נשיקות מרחוק ויום שנה שמח.

    • mooncatom Says:

      אני לא יכולה להגיד שאני ממש קולטת את זה,
      אבל בדיוק כמו שאמרת, גם דברים שלא יכולים
      קמות ונהייות :-)
      תודה אביבית.

להשאיר תגובה

