בחברת המילים

כד' באייר

ובכן, חגיגת שנה של חיים באמירים נמשכת. ועכשיו, בהגשמה של עוד חלום. הכל התחיל לפני עשר שנים כמעט. השתתפתי בסדנת כתיבה בהנחייתם של המשוררת אורית גידלי והסופר אשכול נבו. זה קרה אחרי שהרבה שנים התחמקתי מהכתיבה. מה זאת אומרת התחמקתי, ברחתי ממנה. אבל כשכבר נכנסתי אז נפלתי בה חזק. היא קיבלה את מה שתמיד ידעה שמגיע לה והפכה לדבר הכי חשוב בחיים שלי.

אחרי תקופה של התעקשות על: אני משוררת, התחילה הפרוזה לדרוש צומי משלה ונכתבו סיפורים, והלכו ונתארכו, עד שלילה אחד הופיעה בחורה אחת במחשבותי ולא נחה ולא שקטה עד שנכתבה כספר שלם. 'נשיקה של טבחית' יצא לאור לפני כמעט ארבע שנים והביא עמו הרבה עניין ושמחה. היום אני עובדת על עריכת הספר הבא, שגם הוא הפלא ופלא סיפור חייה ואהבותיה של בחורה אחת שגם קצת דומה לי וגם הרבה שונה ממני, ויחד עם זה אני ממשיכה לכתוב שירה, וגם לשהות כאן בבלוג שלי שמאפשר לי מליון צורות ביטוי בלי שום הגבלה.

1

אבל יש עוד חלום שקשור בכתיבה, חלום הסדנה. כבר מאז שהשתתפתי בסדנה חלמתי שתהיה גם לי כזו פעם. הנחיית קבוצות היתה חלק חשוב מעבודתי במרכז הסיוע לנפגעות תקיפה מינית וכבר אז חשבתי שקבוצות כתיבה הן לא רק למי שרוצה לכתוב באופן מקצועי או אמנותי אלא גם כלי העצמה אדיר. אז חלמתי ובאמצע נשזרו עוד חלומות לרוב, ובאתי לכאן, וגרתי ונקלטתי וטיילתי ואהבתי וסרגתי והנה. הנה זה כאן.

אני מכריזה עכשיו על פתיחת קבוצת כתיבה כאן באמירים, סדנה שכל מי שירצה יוכל למצוא בה משהו לעצמו. אני אביא אל הסדנה את הניסיון הרב שלי בהנחיית קבוצות ואת אהבתי הגדולה לכתיבה ולקריאה וגם משהו מנסיוני בכתיבה שרואה אור. אני מאמינה שכל מי שאוהבת ורוצה לכתוב תוכל לקבל משהו מסדנה כזו, מאמינה שגם מי שכתב ואפילו פירסם יוכל להתרם משהו מנסיוני ומנסיונם של חברי הקבוצה האחרים. לכן גם קראתי לסדנה 'בחברת המילים'. משוב, חשיבה משותפת, תמיכה, מסגרת שיש בה תרגילים ורעיונות ושיטות שאולי יחדשו לך משהו, יעזרו להתניע מחדש או אולי לגדל משהו שרוצה להיות בעולם, לספר משהו שרוצה להיות מסופר.

0

אז אני מזמינה אתכם לדבר איתי. ואם לא בשבילך אשמח אם תעבירי את זה הלאה, ואודה לך מאוד אם תעזור לי להפיץ את ההצעה שלי.

תגים: ,

9 תגובות to “בחברת המילים”

  1. avivitmishmari Says:

    איזה יופי. שני פרויקטים בכפיפה אחת. רוב הצלחה ושמחה יצירתית לך, יקירתי!

  2. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, בהצלחה בכל, במיוחד בסדנא. סדנאות כתיבה תמיד נדמות לי קצת לשאלה: כיצד מאלפים סוס פרא? אבל אצלך אני בטוח הסוס ימשיך להיות חופשי, מצחיק ומרוצה. .

  3. גליה שטיינר Says:

    ההזמנה יפיפיה בהצלחה!

להשאיר תגובה

