בוקר לבן וזהב

קטן

כל מה שלא הספקתי וכל מה שהתעצלתי. כל מה שהתבלבלתי ופחדתי. כל מה שחשוך לי וכל מה שעצוב לי, וכל מה שעדיין רחוק ממני וכל מה שעדיין מר. הכל נמחל לי, נמהל לי עכשיו, ונרגע, והשמש מנשקת וּמזַהבת והבטחת השנה החדשה כבר עומדת בשמיים הלבנים השקטים האלה שפרושים עלי הבוקר: אני אספיק השנה הרבה. ואהיה חרוצה ואמיצה. אני אלך בַּאור וּבַשִמחה, ויהיה לי מתוק ויהיה לי כל מה שאני צריכה.

ולכם אני מאחלת בדיוק מה שלעצמי. את כל זה וגם יותר.

6 תגובות to “בוקר לבן וזהב”

  1. David Palma Says:

    ראשון!
    שנה טובה מיכל
    שכל מה שביקשת יתגשם בהמון גשם
    ושתלכי רק באור ובשמחה אמן ואמן

  2. ריבי מהמעבדבדה Says:

    שנה טובה מיכלי! שיתגשם לך כל מה שאת מאחלת לך לאהובייך ושלא תעצרי לעולם.

  3. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,

להשאיר תגובה

