אמירימא

את הצעיף הכתום שלי, הדקיק והרך, קניתי בשוק המבוך המקסים במרגאו, בדרך אל האשרם. אני חושבת שכל חפץ שיש לי, כל בגד או תכשיט, כל דבר קשור בזיכרון של המקום שבו הוא נרכש, של היום ומצב הרוח שלי. אולי גם אתם ככה? כל מסע נשמר בזיכרון גם בזכות הדברים שאספתי בו, אבנים, קוצים וחפצי חן.

.

1

2

3

עכשיו אני חיה במקום הכי יפה בעולם, שהרבה אנשים בוחרים לנפוש בו, ובצדק. ויש במקום הזה, באמירים, גברים נפלאים ונשים משגעות, שעושים דברים שאני חושבת שכדאי לקחת הביתה: בשביל היופי ובשביל הזיכרון.

ולכן אנחנו פותחות כאן את 'אמירימא – חנות יוצרות', חנות גלריה קטנה מלאת כל טוב, דלת לעולם רחב של יצירה ורוח. רותי עושה ריהוט ואבזרי עיצוב מקרטון ממוחזר, אושרה יוצרת מרצדות ינשופים וקולעת סלים, אלון מצייר על אבנים וגם מפסל בהן, רות-סולאנז' מציירת בשמן על בד, לסא בונה צעצועים ושרפרפים מעץ ואבי מצלם נופים ואנשים. יש תכשיטים אנרגטיים, קלפים ותמציות צמחי מרפא של סמבביה, בובות אנתרופוסופיות מבית היוצר של דריה, וחיות לבד של איריס, טלי מוכרת תכשירי טיפוח מן הטבע ומייעצת ב'אורה סומא'. ואני? נו אתם יודעים, אתן מכירות אותי, אני סורגת.

.

4

התמונות האלה הן מהבוקר הנפלא שהיה לי עם רותי אמנית הקרטון. יצרנו ביחד שלטים לחנות שלנו. סוף השבוע הקרוב הולך להיות יפה להלל ואנחנו מזמינות את כולם לגליל לשמוח איתנו כאן באוויר, בשמש, בהרים והעצים וביצירה שלנו. לראות, לשמוע ואולי אפילו לקנות משהו שיזכיר את היופי של החופש.

5

תגים: , , ,

8 תגובות to “אמירימא”

  1. עדה ק Says:

    אני מכירה אישון קטון אחד שהיה שמח מאוד לקבל מרצדת ינשופים (אבל הוא לא חי בארץ).
    בהצלחה!

  2. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, אצלנו נהגו לקחת לטיולים שנתיים חובשת וסורגת.חובשת אם מישהו ייפצע וסורגת– אם איזה ילד יישכח את הסוודר. בהצלחה עם החנות וזיכרי את הטאו של פיסטוק: בחנות של פיסטוק אפשר לקנות הכל/לחם, קרטיב, תירס חם, תפוז ותרנגול (-:

  3. תמי ברקאי Says:

    מיכליק!
    לא מדברים אתך שבועיים והופ נוסף לרשימת תארייך ועיסוקייך גם היותך חנוונית בחנות קטנה ומטריפה!
    מליוני בהצלחה, מאחלת לכל סריגייך שיגיעו לנשמות המתאימות להן ויעטפו אותם בחורף הגלילי!

  4. עינבלית Says:

    בהצלחה!
    שתיהיה שפע תנועה לגלרייה! באמירים אני מניחה? בבית 77?

    • mooncatom Says:

      תודה לך עינבלית!
      ברוכה הבאה לבלוג שלי.
      ותודה על כל האיחולים.
      הגלריה נמצאת ברחוב האורנים,
      במתחם 'אגם המגע',
      בואי, בואי :-)
      נשמח לראותך.

להשאיר תגובה

