כבר כמעט בקצה

כג' בכיסלו

3

גיבורת הספר הבא, השני שלי, שאת שמה לא נגלה עדיין, שונה מאוד מהטבחית, גיבורת הראשון. התחלתי לכתוב אותה כבר לפני כמה שנים. שתינו עברנו הרבה דברים מאז, היא בחיים שלה ואני בשלי, וגם, במה שקשור בספר שלנו, ביחד. היו כמה גלגולים של תקווה ונסיגה, שמחה ואכזבה, אבל עכשיו שתינו יודעות: היא תצא לאור.

היא "גבוהה ודי רזה, יש לה צמה בצבע משונה מעט, ערמוני אולי אפשר לקרוא לו? בשום אופן לא ג'ינג'י, היא קוראת לזה נחושת, גם לעיניים שלה יש צבע דומה רק כהה יותר. ההבעה שלה רצינית רוב הזמן, ואז פתאום חיוך מאיר אותה והיא נדלקת כמו גפרור."

בימים אלה היא משלימה בסבלנות עם העובדה שאני משנה, ואפילו מוחקת לה חלקים שלמים מהחיים, וממציאה חדשים, והיא עדיין מחייכת אלי את החיוך הזה שלה.

10 תגובות to “כבר כמעט בקצה”

  1. עדה ק Says:

    נזכרתי פתאום שגם לטבחית, מהאיור שאני זוכרת, היו כמה צמות כתמתמות. או שלא?
    גם סורגת, גם כותבת :) שיהיה בהצלחה ובשמחה. אם היא מחייכת אלייך, זה טוב.

  2. רותי Says:

    ישששששש!!! אני *כל כך* אוהבת את הכתיבה שלך, וכל כך משמח אותי לדעת שעוד גיבורה שלך יוצאת לאור! תודה :)

    • mooncatom Says:

      איזה כיף לראות את התגובה הזו רותי יקרה,
      עם הסימני קריאה והכוכבים, איזה כיף!
      מיד נותן זריקת כוח ועידוד.

      תודה תודה,

  3. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    האפור היום אינו אפור מאוד
    אבל עדיין–
    מאוד לא פשוט לחכות (-:

  4. avivitmishmari Says:

    בשעה טובה ומוצלחת, יקירתי! זמן רב התבשלה, אבל ההמתנה בדרך כלל משתלמת.

  5. Orit Levi Lidar Says:

    הו, טבחית יקרה –
    מאחלת שתצלח מלאכת הבישול וגם הסריגה של הג'ינג'ית החדשה. אני בעדה מראש. יהיה לה כיף לבוא לעולם שמצפה לה באפור שכולו (רובו?) תכלת! וירוק! והרים וגיאיות והתרגשות.

כתיבת תגובה

