שלג קטלני

ו' אדר

0000

ביום חמישי שעבר הלכתי לישון לעולם חשוך וסוער וקר, והתעוררתי לעולם דומם וצחור. הכל היה לבן ושקט וחלומי. היה לנו כאן שלג נפלא.

00

000

לא בכדי הבאתי את תמונות העצים המושלגים, כי בבוקר כשירדתי אל הרחוב הלבן גיליתי שעל האוטו* שלי מונח ענף אורן. רק למחרת כשהשלג נמס והענף הורד, גיליתי שהגג מעוך. בגלל שהענף לא היה גדול לא יכולתי לנחש, אבל מבט למעלה הסביר את גודל הנזק: הענף צנח מגבוה מאוד. כשראיתי את צילומי המעיכה שמחתי לראות את העצים בחלונות.

3

לא היה מנוס מלפנות לחברת הביטוח ומהרגע שעשיתי את זה הדברים התגלגלו במהירות כזו שאני עדיין לא ממש מעכלת, נפרדתי ממנו לגמרי, הוא יוצא לגימלאות. נכון שזה בסך הכל גוף מתכת גדול על גלגלים, אבל תבינו, הוא היה חבר טוב שלי, באמת. נסענו ביחד שבע שנים, עברנו כל כך הרבה ביחד.

הוא היה לי הרבה יותר מאמצעי תחבורה, הוא היה לי כנפיים אבל גם מחסן ומחסה. אני כל כך אוהבת לנהוג, לגמא מרחקים, לטוס, לשיר עם המוסיקה, לדעת שהוא מחכה לי בתום כל מסע כדי להביא אותי הביתה. הוא הביא אותי לכמה וכמה בתים. לאחרונה הוא הגיע איתי לביתי החדש בגליל, ועלה את ההרים כל כך טוב. פעם כשנסעתי בגוגל עולם אל הרחוב שלי בתל אביב שמחתי לגלות שהאוטו שלי צולם ליד הבית.

1

כשנפרדנו במוסך הוצאתי ממנו את כל הדברים שלי, אמרתי לו תודה והסרתי מעל המראה את המלאך השומר. אני מנקה אותו והוא ילך איתי אל האוטו הבא, הרביעי בחיי. אני מקווה שאוהב גם את האוטו הזה.

4

5

*אני משתמשת במילה אוטו, קיצור של 'אוטומוביל' ולא במילה מכונית, כי אני אוהבת את המילה הזו. וגם כי לשון זכר מתאימה. הרגשות שלי כלפיו מחייבים את זה.

12 תגובות to “שלג קטלני”

  1. שרית Says:

    מדהים איך שאת יכולה לרגש גם בפוסט על אוטו.

  2. עדה ק Says:

    מלאך חמוד ונקי. תתחדשי על האוטו!

  3. Idit Paran Says:

    גם הצילומים, וגם המלים
    ובאיזו קלות אפשר לדמיין את השקט של השלג
    (והתחדשות זה טוב, לא?…..)

  4. ido2267 Says:

    :-(

  5. Orit Levi Lidar Says:

    שיהיה בתנועה, בבטיחות ובביטחון. ובעיקר – בחופש! שיא החופש, לגמוא מרחקים. בשעה טובה.

  6. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, מה שמעולל כוח הכבידה… מרוב שהיה קר— היה car.
    אני ממליץ לקרוא לחדש קארל הקטן או קארל הגדול.
    .

להשאיר תגובה

