חפוּנה

ט' באייר

זה דבר שלא קרה לי אף פעם. כבר חמש שנים שיש לי בלוג ולא קרה לי שבמשך יותר מחודשיים לא כתבתי בו כלום. יש הרבה סיבות, וחלק מהן אפילו נכונות וצודקות. רוב הזמן הזה הסתובבתי חסרת בית, ולפעמים גם חסרת מחשב. עפתי כה וכה, התארחתי פה ושם, דהרתי בכבישים, ולא תמיד זכרתי מי אני בכלל. התחלתי לעבוד היכנשהו וזה נגמר מהר. נקברתי תחת ערימות מבולגנות של בגדים, ניירות ומחשבות. ובדיוק כמו מזג האוויר בתקופה האחרונה, גם אני עפתי מסוחררת ברכבות הרים רגשיות. איתגרתי את עצמי לקצה ושם פגשתי אותי כמו שלא פגשתי אף פעם.

.

המון דברים קשים קרו בחודשיים האלה, המון דברים טובים קרו בחודשיים האלה, בחוץ וגם בפנים. היו בחירות, וחגים ומועדים ונופלים, היו התפתחויות בחנות הגלריה שלנו 'אמירימא' והתפתחויות הספר הבא המתקרב. ענייני משפחה ועבודה, והיו גם ענייני הלב הנפתלים שאי אפשר בלעדיהם.

1

0

3

4

.

7

עכשיו חזרתי לפינה הטובה שלי, ואני שוב יושבת אוהלים, בשקט ובשמחה. זה לא מובן מאליו. אני מברכת על כל סיבוב ופיתול בדרך לאי שם, אבל הכי הרבה מברכת על השיבה הביתה. פגשתי אפונים בכל מקום, אבל כמה טוב לחזור להיות סוף סוף אני, חפונה, כמו אפונה בתרמיל שלי. ולחזור אל זו שפורחת כאן, בשבילי, בדיוק כמו שפרחה לפני שנתיים כשהגעתי לכאן.

8

11 תגובות to “חפוּנה”

  1. תמי ברקאי Says:

    יופי שחזרת. חפונת הגינה.

  2. David Palma Says:

    חפונה זה אחות של חופני? ברוכה השבה את ממריאה באמירים?

  3. mooncatom Says:

    הי חברים,
    אפונים מאותו תרמיל,
    תגעגעתי אליכם.

    אמירי ממרא :-)
    ההמראה בכל בוקר
    עם קריאת התרנגול.

  4. ריבי Says:

    ברוכה החפונה!

  5. Liora Rosenfeld Soffer Says:

    ברוכה השבה לעצמך, לביתך, לבלוגך :-)

  6. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, התגעגעתי. יש לכתיבה שלך את הישירות שלה. מלב אל לב.

  7. עדו Says:

    אם תהיי פעם חסרת בית באמת אני יכול לפנות לך מקום לזמן קצר אבל דעי לך שאני גר בשילת ליד מודיעין.

כתיבת תגובה

