מלאכת כפיים

יב' באייר

אז אחרי החופשה הארוכה מאוד הזו, החלטתי שצריכה פרויקט גדול ומחייב. זרע מחשבה קטנטן נבט, וצמח פראי בראש שלי כמו אפון פלא.

0

מאי מתחיל היום, כמו תמיד עם חג הפועלים. ואני רוצה לחגוג עם הפועלות שאני שייכת אליהן, פועלות של אמנות ומלאכות יד, אמנים ואמניות, חברי ב'אמירימא' חנות יוצרות. תראו איזה יופי, מאי מופיע פעמיים בשם שלנו, פעמיים כי טוב, כי הכי טוב. במהלך מאי אביא כאן ריאיון אישי עם כל אחד מיוצרות החנות. כל אחד מעשרת חברי 'אמירימא' יעלה על הבמה לסולו, ואת שירת המקהלה כולה אפשר לשמוע בחלל הקטן והמתוק שלנו שברחוב האורנים באמירים.

6

1

3

4

5

2

והנה מתברר פשרם של הפתקים האדומים שלמעלה. על כל אחד מהם כתוב שם, ובכל כמה ימים אשלוף אחד ואצא לפגוש. אראיין, ואצלם, ואביא את הסיפור לכאן.

אבי, אושרה, איריס, אלון, דְרִיה, טלי, לסא, סמבביה, רותי וגם אני.

זו זכות להכיר, לצעוד איתכן בדרך המאתגרת והמעצימה הזו, ללמוד איך עושים את זה, להתפתח ולהתקדם. זה פשוט כיף.

 

* כל הריאיונות בפרויקט הזה, נמצאים בקטגוריה 'אמירימא'.

6 תגובות to “מלאכת כפיים”

  1. David Palma Says:

    איזה יופי אני חייב לקפוץ לבקר באמירימא… אבל זה כל כך רחוק

  2. שוֹעִי Says:

  3. Sambhavya Anand Says:

    רעיון מעולה יקרה, לכי על זה

כתיבת תגובה

