וכמה שאלות שאין להן תשובה

ב' תשרי

                              האם זה יכול להיות? באמת? האם זו אני שבמשך שנה לא העליתי אף רשומה, לא כתבתי אף שיר ראוי לפרסום? לא מצאתי לנכון לשתף אף אחד בשום דבר? אני שבמשך שש שנים כתבתי באדיקות, פרסמתי בקדחתנות, לפעמים כל יום אפילו, שהמצאתי לעצמי מיזמים שאפתניים, חילקתי לעצמי מטלות מופרכות, צילמתי ויצרתי וטסתי במטסים שהפתיעו אפילו את עצמי. כן, זו היתה שנה בלי בלוג. והמצחיק הוא שהשיר הזה שלמעלה, האחרון שפרסמתי, ניבא לשלילה את השנה שמפרידה בינו לבין היום. חשבתי שקט, וביקשתי שקט, וייחלתי לו והוא לא היה לי בשנה בזו. היו לי מליון דברים אחרים. היו לי מפגשים טובים וקשים עם אחרים ועם עצמי, היו לי התרסקויות והתעלויות, מצאתי עבודה מדהימה שאני מתמידה בה כבר עשרה חודשים, קראתי המון, בכיתי המון וגם צחקתי לפעמים. אבל שקט של ממש לא היה לי. היה לי הרבה רעש, חיצוני ופנימי. יש לי הרגשה שאני בוגדת בבלוג שלי כשאני לא מודיעה לו הודעה רשמית, כשאני נותנת לו לחכות לי בלי לתת שום רמז למתי ולאם בכלל אחזור. החיים שלי לא מובנים לי לגמרי, הם נפלאים וקשים לי מאוד, והצורך לשתף במשהו, רדום לגמרי עכשיו. אז אני אוותר לי בינתיים, אחיה את מה שיש, עם כל הצימוקים והשקדים, עם החמוץ והמתוק, ואחכה שמשהו חדש יצוץ, יתבע להיות נכתב, יבקש להיות נחלק. ובינתיים, שנה טובה.

1

11 תגובות to “וכמה שאלות שאין להן תשובה”

  1. תמי ברקאי Says:

    שנה טובה מיכלי האהובה. שקט ושלווה ומפגשים מיטיבים עם אנשים חיות צמחים ופירות. מתגעגעת

  2. עדה ק Says:

    ברוכה המפציעה לרגע (:
    שנה טובה ורגועה, עם שקט במידה הנכונה.

  3. ido2267 Says:

    תחיית המתים?

  4. שלומית עוזיאל Says:

    כשאת אמנית, אפילו הבאסה הופכת לפיוט. גם זה משהו, לא? אנשים אחרים צריכים להתבאס וזהו :) שתהיה לך שנה טובה, שנת שקט ויצירה!

  5. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, ברוכה הנמצאת, שנה מעולה בכל מובן, מקווה שתחזרי הנה ממקלדת למקלדת או מעת לעת, את בהחלט חסרה.

כתיבת תגובה

