חתולה שחורה [12]

שבת בבוקר, מרפסת דרומית, שלולית שמש

שם:  חָתוּלי     

גיל:  בת 11       

עיסוק:  חתולה במשרה מלאה          

מגורים:  בבית שלי שבו אני מרשה גם לך לגור

~ איזה ספר את קוראת ומה יש לך לספר עליו?

זה ספר גדול!

~ יש ספר שקראת יותר מפעם אחת?

אני אף פעם לא קורעת ספר יותר מפעם אחת, זה לא מעניין.

~ האם את קונה או שואלת ספרים?

אני לא קונה ספרים, ולשאול, מה כבר יש לי לשאול אותם?

~ תמיד אפשר לתפוס אותך עם ספר?

אף פעם, אני חוזרת, אף פעם אי אפשר לתפוס אותי. נקודה.

~ למה את קוראת דווקא כאן?

כי את התיישבת על הספה, בדרך כלל אני מעדיפה שם.

~ את מעדיפה לקרוא בעברית או בשפת המקור?

לצערי אין ספרים בשפת המקור שלי, וגם לא בשפת השפם.

~ כמה ספרים את קוראת בחודש?

כמה שצריך, אני לא מגבילה את עצמי אף פעם.

~ איזה סופר או סופרים את הכי אוהבת?

בעיקרון אני מעדיפה סופרים טובים, בעיקר כאלה שנותנים לי טונה ומלטפים אותי שעות. אני מאוד אוהבת את קוֹלֶט, אני חושבת שהיא אחותי, תסתכלי בתמונה, לא דומות? על ידידנו המשותף ז'ורז' פֶרֶק כבר כתבת, בן דוד שלי היה יושב לו על הכתף, שעות… תגידי, כשאת תהיי סופרת, אז תתני לי טונה ותלטפי אותי שעות?

 

~ ~ ~ 

השאלון הזה הוא מחווה לבלוג  פפרצי עמך ספר של שלומי יוסף

תגים:

16 תגובות to “חתולה שחורה [12]”

  1. תמי ברקאי Says:

    חתולי, קולט זו לא זו שדומה לך בתמונה, אלא האשה שיושבת לידה…

    וגם אני הייתי שמחה להתמך בכתפו של ז'ורז' פרק ולהציץ במה שהוא כותב.

  2. טלי Says:

    ((-:

    שיעשעתן אותי…

  3. רות Says:

    אני עדיין מעכלת את השערות על הספה המשותפת.

    [אוי איזה בלבול אותיות, מיאו….שליחה,מיאו…. ]

  4. mooncatom Says:

    לתמי טלי ורות,
    מיכל נסעה לארוחה משפחתית אז אני אענה במקומה,
    אני לא מבינה למה היא מפילה עלי את הפרוייקטים המופלצים שלה.
    תמי, אני שאלתי את קולט והיא הסכימה שאגלה שהיא אחותי,
    רותי, הספה היא שלי ורק שלי, אל תשאי את שם המיאו שלי לשווא,
    וטלי, תמחקי את החיוך הזה מיד! אני מזכירה לך שבתוך הכפות הרכות והמתוקות
    יש ציפורניים ואני לא אוהבת שצוחקים עלי.
    מה אמרת? את לא צוחקת עלי אלא איתי?
    אני נראית לך צוחקת?
    טוב נדמה לי שאני שומעת מפתח בדלת
    בי

  5. mooncatom Says:

    אוי חברות,
    הסתבכתי,
    עכשיו היא מתנהגת כמו סלבריקה אמיתית…
    יענו חתולה סיפרותית, סחבקית של סופרים,
    בקרוב תוכנית בטלויזיה.
    תודה שבאתן
    שמחה שנהנתן.

  6. חתול « פלינדרום Says:

    […] רך זנב לילל לעת התעלל ליל. בן זכר ימאיס לו תחרות. *** סֵפֶר לו תחביב – חתול רָפַס. *** פיל – חתול לו תחליף? *** ינוח מיצי, […]

  7. mooncatom Says:

    חתולי מאוד מתלהבת,
    אם כי המשפט:
    י נ ו ח מ י צ י , צ י מ ח ו נ י
    שאני מאוד מבסוטית ממנו,
    (מכיוון שאני צימחונית…)
    מעורר בה חשש מסויים.

  8. המחסנאית Says:

    כמה מתוק. אעביר לכמה אוהבי חתולים. זכית או טיפחת חתולה אינטילגנטית במיוחד. וגם אחפש עכשו את מקורות ההשראה בקישור שצרפת.

  9. mooncatom Says:

    וחתולי אומרת
    שהיא טיפחה אישה בסדר…

  10. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    לדעתי היה פעם מלך אשורי הוא בבלי שנקרא חתולשיש, אולי הוא המציא את הכתב האשורי שבו העברית המרובעת נדפסת עד היום?
    חוץ מזה, טוב אם חתולי ינסה את "בעין החתול" של חביבה פדיה.
    והחתול שישב על כתיפו של פרק, הוא כמו תוכי היושב על כתפו של שודד ים…

  11. mooncatom Says:

    שועי יקר,
    מיכל רוחצת כלים עכשיו אז אני אענה לך.
    התאכזבתי מאוד לגלות, שגם אתה, מתעקש לקחת את שמי כפשוטו,
    ולהתייחס אלי כאילו הייתי חתול זכר.
    למרות זאת אני מבטיחה לקרוא את הספר של חביבה פדיה,
    למעשה כבר זמן מה שאני מתכננת לעשות את זה.
    ודרך אגב, יש עוד ספר, בשם דומה, עין החתול של מרגרט אטווד,
    גם אותה אני מאוד אוהבת, ואקרא גם אותו כבר באותה הזדמנות
    חתולשיש זה חתול חובב חשיש?
    אם כן, אז אני רוצה את הטלפון שלו.

  12. מרית בן ישראל Says:

    דיאלוג מקסים.
    יש בשיחות עם חתולים נטייה גלשנית כזאת. אתה לא יודע לאן המשפט יחליק. גם בקורוליין של ניל גיימן יש שיחות חמקמקות כאלה. לא מצאתי את הספר כדי להעתיק (וגם הצ'שייר של אליס, אבל זה הלחם והחמאה).

  13. מרית בן ישראל Says:

    נ.ב. עין החתול של מרגרט אטווד זה שם של ג'וּלה.

  14. mooncatom Says:

    תודה מרית,
    וברוכה הבאה לבלוגי,
    איך אני שמחה שאת כאן!
    מעניין שאמרת שיחות עם חתולים, בספר שלי יש שתי סצנות כאלה, ואם אני צריכה להגדיר אותן אז גלשניות חמקמקות יכולה להיות הגדרה קולעת…
    איזה יופי הג'ולה של אטווד, הבנתי שהספר הוא מסע לאחור אל הילדות, אז באמת אין כמו ג'ולות לחיבור הזה, נכון?

  15. שוֹעִי Says:

    מיכל, היו משוררים פרסיים בימי ביניים, שהיו מושחים את גופם העירום בחשיש
    וכך רצים עירומים כביום היוולדם בכדי לספוג השראה
    אולי פעם אכתוב על שירתם, מי יודע, האמת היא שאני בדרך כלל לא מתכנן קדימה.
    וגם בזה יש משהו חתולי.

  16. mooncatom Says:

    נו נו…
    משוררים פרסיים ערסיים…
    נאה נאה.
    אני שמחה שאתה מבין באופן העמוק והרציני ביותר
    שהעובדה שתהיתי אם אתה לא חתול
    היא מחמאה נקיה מכל אירוניה!

    אני בדיוק אצלך, כותבת לך על הרשומה החדשה, תסתכל עוד מעט!

להשאיר תגובה

