מה איכפת לו לעץ?

                                           ט' בתמוז

 

יומן ים 17

            ~  מצאתי היום בול עץ סחוף

עץ מהים 1

         ~  ~    קטן אמנם אבל מלא מבע

עץ מהים

  ונזכרתי בעבודות מעץ סחוף,  שליקטתי…

Victor Stuart Graham

     ~ ~~   בחופי האוקיינוס האינטרנטי הגדול,

Margaret Mellis Bottom of the Deep Blue Sea

      ~ ~    ~     כשהפלגתי עם ידידי השפן לאור הירח.

Robert Race

תגים: , ,

10 תגובות to “מה איכפת לו לעץ?”

  1. טלי Says:

    איזה יופי, מיכלינקה!

    ידידך השפן נהדר בול העץ הזה- בהתחלה נראה לי כמו איש בתקריב ואז כמו פרופיל של נערה ואז כמו נוף עם ירח- כמה הבעה!

    אולי מסתתר שם ילד אמיתי שצריך לגלף? יש בסביבה איזה סבא ג'פטו? או שמא – ג'פטה?..

    (-:

  2. mooncatom Says:

    הי טלי,
    את יודעת, מישהו שמדבר איטלקית, אמר לי פעם,
    שהג'בטה, קרויה ככה על שם סוליה…
    וסבתא ג'פטה? או סבתא זפטה? מי יודע?
    נכון שהשפן נפלא?
    תודה.

  3. המחסנאית Says:

    איזה הפלגות נפלאות.

    לספנית המובילה את השפן יש תסרוקת מאד מרשימה.

  4. mooncatom Says:

    תודה מחסנאית תודה,
    הספנית עשתה פֶן לכבוד ההפלגה!

    אני מקווה שהכתף שלך מבריאה…

  5. מאיה Says:

    רשומה שמילאה בי מתיקות על הבוקר. אפליג לי

  6. mooncatom Says:

    יופי מאיה,
    אני שמחה.

  7. karnykern Says:

    מקסים, במקרה נפלתי על בלוגך החביב בחפשי מילה "סחוף". לא הצטערתי. עלי והצליחי.
    קרני

כתיבת תגובה