ספיידר סוליטר

               .

               בשעת שקיעה מול החוף

               הוא טווה את קוריו

               באותה קפדנות בה אני

               עורכת את חשבונותי הכספיים

               ושנינו חושבים על ארוחת הערב

               כשהעולם מסביבנו הופך סגול

               .

               .

13 תגובות to “ספיידר סוליטר”

  1. איריסיה קובליו Says:

    ומה אכלתם לארוחת ערב?

    יפיפה השיר מיכלי. בטח יש לך עוד כמה כאלה, גלויות מהודו שלך

  2. noyA Alon – Photographic Art Says:

    יפה כל כך

  3. mooncatom Says:

    תודה חברות, תודה.

    ואני לא יודעת למה,
    בהודו לא כתבתי אף שיר,
    רק ביומן כתבתי,
    והשיר נהיה כשקראתי בו
    והבטתי בתמונה ונזכרתי ברגע.

  4. אמא Says:

    תמונה מהממת .ממש ממש מיוחדת.
    ראויה להשתתף בכל תחרות צילום(אבא אמר).
    את מערבת בשיר מוזה ומציאות וזה מקסים.
    סוף סוף אני רואה מה שאני כותבת(נלמד בעצבים).

    • mooncatom Says:

      טוב אז ככה:
      התמונה מוצלחת פשוט
      כי היה לי דוגמן טוב,
      ואת למדת ממורה עצבנית
      ועל זה כל הכבוד לך,
      ת ו ד ה
      אימוש.

  5. עדו Says:

    מעניין. גם כשאני עורך את חשבונותי הכספיים אני מרגיש מהר מאד כאילו אני בפקעת של קורי עכביש.

  6. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    תמיד תהיתי למה ספיידרמן זכה לכזאת הצלחה אך איש לא חשב לעשות סדרת קומיקס על איש-החרגול או על אשת תולעת-המשי?

    • mooncatom Says:

      שועי,
      התהיות במקומן ואני מצטרפת לתהות גם,
      בעיקר בעניין איש החרגול שאין ראוי ממנו לסידרה משלו.
      דרך אגב, איזה מילה משגעת היא חרגול? נכון?
      ת ו ד ה.

      • שוֹעִי Says:

        איש חיפושית הזבל או אשת פרת משה רבּנוּ גם כן ראויים לסדרה
        (לעומת זאת באלמנה שחורה, באשת גמל שלמה, ובגרגור סמסא
        כבר עסקוּ מספיק).

  7. mooncatom Says:

    אשת חיפושית הזבל, כן,
    זו אני, זו אני!

  8. David Palma Says:

    איזה שיר נהדר
    ומלא קארמה, כבוד!

כתיבת תגובה

