תעלומת מֶלֶך דַּיָּג וּמְאַיֵר סודי

אני נדלקתי על הבירה הזו מהרגע שטעמתי אותה ועל הלוגו שלה מהרגע ששזפו אותו עיני, אבל ככה, לאור יום? ממש ליד החדר שלי בחוף אנג'ונה, חתיכת הסטוריה מדהימה נשרפת בשמש. זה היה ממש זץ למוח כשראיתי את זה:

ואני אומרת לכם, גם אם אחרי שעות של נבירה בכל עולמות הבירה והלוגואים שאפשר באינטרנט לא קיבלתי תשובה אני עדיין בטוחה. זה הוא, זה הוא שעשה את זה, לא יכול להיות אחרת. מי? נו, תגידו אתם. רגע למחשבה… ועכשיו רמז:


את הלוגו הראשון והמקסים של 'קינגפישר' הבירה ההודית ששורשיה נטועים במבשלות אירופאיות, עשה יוזף לאדה הצ'כי הנערץ עלי, אני בטוחה. זה הוא, השלדג הזה שמצוייר כמו מין ציור עממי אבל ברמה של מאייר מקצועי גאון, זה הסגנון שלו.

זה המקום היחיד שבו הוזכרו שלדג, בירה ויוזף לאדה באותה נשימה, אולי לא מספיק בבית המשפט, אבל לי זה מספיק, העקבות מצביעים על המקום וגם אם כל מי שיכול להעיד כבר נח ממזמן על משכבו בשלום, אני בטוחה. יכול להיות אחרת?

12 תגובות to “תעלומת מֶלֶך דַּיָּג וּמְאַיֵר סודי”

  1. דורית Says:

    ובכל מקרה, אנחנו ההדיוטות כבר הרווחנו מעבודת הבילוש שלך, כי האיורים כל כך יפים וכיף לפתוח אתם את הבוקר

    • mooncatom Says:

      וזה כל כך על קצה המזלג דורקה,
      זה כל כך פירורון קטנטנון.
      אני מבטיחה לחזור אליו עוד.
      ת ו ד ה.

  2. David Palma Says:

    מיכל, יוזף לאדה גיבור ילדות שלי ללא עוררין.
    אני מעוך על הקו האנושי ומלא ההומור שלו.
    השלדג שלו מודה בהכנעה שהוא צויר בידיו
    המופלאות של יוזף לאדה (המאייר היחידי
    בעולם שיש מכונית על שמו)…

  3. מהורהרת בנפשה Says:

    יאא איזה יופי של איורים.. התוכי הזה עשה לי את הערב..
    תגידי הוא המאייר של הספר החייל האמיץ שוויק?

  4. noyA Alon – Photographic Art Says:

    לא מכירה את המאייר אבל את הבירה…אהבתי בבקבוקים של ליטר….טעם גנעדן ברגעים קסומים בדרום הודו…
    מתה על ההודו שלך
    :)

  5. עינת Says:

    ואני בלשית?!
    אני?! :)

להשאיר תגובה

